1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Angry Porkchops is recruiting

Discussion in 'Clan Recruitment' started by Epic Buttstomp, Sep 10, 2018.

1. Epic Buttstomp

Epic Buttstomp Super Cool Bird

Angry Porkchops have few spots open now.

Please send me a PM in this forum or reply to post with you ABE name and level.

About us
    Level 24 clan with few dedicated forumers along with bunch of old timers and anything in between. Many Europeans among us, the rest are in North America.
    Got the gold clan ticket last few events.
    Get at least the personal max amount for event. Go further to help out the clan if you like.
    Play the (now easy) daily challenge.
    Donate to clan XP the amount required in Daily task.

We have a FB and Skype group, you may join those after you join the clan. Easiest way to let us know when you will be away or other issues.

Ask if you have questions.

2. Claudia

Claudia Hatchling

[QUOTE = "Epic Buttstomp, post: 34798, membro: 6487"] Angry Porkchops ha poche macchie aperte ora.

Per favore mandami un PM in questo forum o rispondi per postare con te il nome e il livello ABE.

Riguardo a noi
    Clan di livello 24 con pochi forumer dedicati insieme a gruppi di vecchi e qualsiasi altra via di mezzo. Molti europei tra noi, il resto sono in Nord America.
    Ho ricevuto il biglietto per il clan d'oro per gli ultimi eventi.
    Ottieni almeno l'importo massimo personale per l'evento. Vai oltre per aiutare il clan, se ti va.
    Gioca alla sfida quotidiana (ora facile).
    Dona a Clan XP l'importo richiesto nell'attività giornaliera.

Abbiamo un gruppo FB e Skype, puoi unirti a quelli dopo esserti iscritto al clan. Il modo più semplice per farci sapere quando sarai fuori o altri problemi.

Chiedi se hai domande. [/ QUOTE]
    Mi chiamo Claudia, sono al livello 49 e cerco un clan che ha i giocatori attivi, al momento sono in un altro clan ma solo temporaneamente.. mi farebbe piacere entrare nel tuo :)

3. Epic Buttstomp

Epic Buttstomp Super Cool Bird

Got Claudia. Clan full at this moment.

Share This Page